Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemCentrora has a deprecated constructor in /home/boardsca/public_html/plugins/system/centrora/centrora.php on line 32
برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس برای نخستین بار در ایران(مرداد95) - برد اسکن | بارکد خوان | صندوق فروشگاهی
 

برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس برای نخستین بار در ایران(مرداد95)

پنج شنبه, 02 فروردين 777 ساعت 10:07;

 

 رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از برگزاری نخستین نمایشگاه کامپیوتکس برای اولین در ایران توسط اتحادیه صنفی خبر داد :


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، سیدمهدی میرمهدی کمجانی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: اتحادیه فناوران رایانه برای توسعه رقابت و همچنین خارج کردن فضای بازار از رکود، تصمیم به برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس گرفت که برگزاری این نمایشگاه گام مهمی در تقویت بخش خصوصی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با نمایشگاه الکامپ فرق دارد، افزود: نمایشگاه الکامپ با محوریت جداگانه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌گردد که در آن جای واحدهای صنفی خالیست اما این نمایشگاه توسط اتحادیه و اعضای تحت پوشش آن برای عرضه کالا و خدمات با کیفیت برگزار می‌شود.

میرمهدی کمجانی تصریح کرد: نمایشگاه کامپیوتکس یا همکاری شرکت ایفاد ویژن در دو قالب سخت افزاری(لپ تاپ، قطعات ماشین های ادارای ، فاکس، کپی، دوربین های مدار بسته ،….) و نرم افزاری از ۱۹ تا ۲۲ مردادماه سال جاری در ضلع جنوبی مصلی تهران میزبان علاقمندان صنعت it خواهد بود.



وی با بیان اینکه ۹۵ درصد از کالاهای موجود در بخش  it کشور وارداتی هستند، افزود:  تمام کالاهایی که در نمایشگاه عرضه خواهد شد، از مبادی رسمی و قانونی وارد شده و هیچ یک از اعضای تحت پوشش اتحادیه مبادرت به فروش کالای قاچاق نمی‌کنند.

میرمهدی تصریح کرد: فراخوان شرکت در نمایشگاه شروع شده و استقبال گسترده‌ای از سوی اعضای اتحادیه برای ثبت نام نمایشگاه صورت گرفته ضمن اینکه تمامی واحدهایی که در نمایشگاه حضور دارند دارای پروانه کسب هستند.

زند نایب رییس اتحادیه فناوران رایانه هدف از برگزاری نمایشگاه را معرفی شرکت‌های برتر در این حوزه و همچنین عرضه کالاهای با کیفیت و رقابتی که دارای خدمات پس از فروش هستند ارزیابی کرد.