Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemCentrora has a deprecated constructor in /home/boardsca/public_html/plugins/system/centrora/centrora.php on line 32
سمینار آشنایی با استانداردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صندوق‌های مکانیزه فروش - برد اسکن | بارکد خوان | صندوق فروشگاهی
 

سمینار آشنایی با استانداردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صندوق‌های مکانیزه فروش

پنج شنبه, 15 شهریور 1397 ساعت 10:03;

 سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار میکند :

سمینار آشنایی با استانداردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صندوق‌های مکانیزه فروش

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با هدف ایجاد فرصت برابر در سراسر کشور، سمینار نیم روزه آشنایی با مستندات و الزامات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و

تجهیزات جانبی صندوق‌های مکانیزه فروش را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، فعالان حوزه تولید و عرضه صندوق‌های مکانیزه فروش، می‌توانند جهت آشنایی با الزامات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و تجهیزات جانبی پایانه‌های مکانیزه فروشگاهی در این سمینار نیم روزه که توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در سراسر کشور برگزار خواهد شد، حضور یابند و از آخرین مستندات قانونی و شرایط حضور در این بازار مطلع شوند.

در ماده 121 قانون برنامه پنجم توسعه، دستورالعمل ماده 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم و ماده 19 قانون مالیات ارزش بر افزوده و ماده 71 قانون نظام صنفی به تجهیز واحدهای صنفی به صندوق‌های مکانیزه فروش تاکید شده است. طبق این قوانین صاحبان مشاغل مکلف به استفاده از سامانه صندوق مکانیزه فروشی هستند که مجهز به سیستم نرم‌افزار فروشگاهی و صدور فاکتور الکترونیکی طبق دستورالعمل موضوع ماده 19 قانون مالیات بر ارزش افزوده و ماده 169 قانون مالیات مستقیم باشد. در بهمن ماه سال گذشته نیز هیئت دولت لایحه‌ای با جزئیات بیشتر مانند نحوه استفاده، نگهداری، نظارت بر صندوق مکانیزه فروش، چهارچوب‌ها و استانداردهای آن به تصویب رساند.

در همین راستا پیش‌نویس مستندات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و تجهیزات جانبی صندوق‌های مکانیزه فروش در تعامل سازمان امور مالیاتی تهیه شده و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با هدف شفاف‌سازی و ایجاد فرصت برابر برای تمامی فعالان حوزه صندوق‌های مکانیزه فروش اقدام به برگزاری سمینار نیم‌روزه جهت آشنایی با این استانداردها را کرده است.

همین‌طور اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که در حوزه صندوق‌های مکانیزه فروش فعالیت می‌کنند ضمن اعلام آمادگی خود جهت حضور در این سمینار نیم روزه، اطلاعات خود را جهت تهیه بانک اطلاعاتی (دایرکتوری تجاری) در همین خصوص تا پایان وقت اداری 10/05/1395 به نشانی الکترونیکی سازمان این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

سازمان نظام صنفی رایانه ایی کشور

شبکه اجتماعی تلگرام سازمان