Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgSystemCentrora has a deprecated constructor in /home/boardsca/public_html/plugins/system/centrora/centrora.php on line 32
بازماندن مایکروسافت از هدف خود - برد اسکن | بارکد خوان | صندوق فروشگاهی
 

بازماندن مایکروسافت از هدف خود

پنج شنبه, 02 فروردين 777 ساعت 10:06;

مایکروسافت : تا زمان پیش بینی کرده به نصب ویندوز ۱۰ روی یک میلیارد دستگاه ، محقق نخواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، شرکت مایکروسافت که سال گذشته متعهد شده بود در مدت دو تا سه سال ویندوز ۱۰ را روی یک میلیارد دستگاه نصب کند، اعلام کرد که نمی‌تواند به این هدف برای سیستم عامل جدید خود برسد و دلیل آن را کاهش دراماتیک تجارت ویندوز فون اعلام کرد.

یوسف مهدی  - مدیر مایکروسافت در امور ویندوز و گروه دستگاه‌ها - می‌گوید: ویندوز ۱۰ به شروع تاریخی خود با بیش از ۳۵۰ میلیون دستگاه فعال ماهیانه که با رضایت مشتری همراه بود پایان می‌دهد. ما از پیشرفت خود راضی هستیم، اما با توجه به تمرکز روی کسب و کارهای سخت افزاری تلفن، تا فوریه ۲۰۱۸ که پیش از این وعده داده بودیم به هدف یک میلیارد دستگاه فعال ماهانه نمی‌رسیم.

تری میرسن -مدیر ارشد ویندوز- در همایش  توسعه‌دهندگان مایکروسافت در آوریل ۲۰۱۵ وعده داده بود که در سال مالی ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ روی یک میلیارد دستگاه نصب خواهد شد.

مایکروسافت ماه گذشته روشی را که در آن مشتریان خود را مجبور به ارتقا به ویندوز ۱۰ می‌کرد، پس از شکایت‌های صورت گرفته به دلیل اجبار به ارتقای این سیستم عامل، تغییر داد. این سیستم عامل در ماه جولای سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود.

 

منبع: ایسنا